  • Data: 2005-01-08 23:44:34
    Temat: Re: Problem kredyt a baza dluznikow
    Od: "woy" <w...@s...napukel.tu> szukaj wiadomości tego autora

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, K. K., tak słodko
    gaworzy:

    > Gdy któreś z Was
    > narozrabiało w historii kredytowej, i to nawet przed zawarciem
    > małżeństwa, to niestety pozostaje odczekanie pięciu latek.

    Przy założeniu, że chodzi o bazę zewnętrzną. Bo jeżeli to ten sam bank,
    gdzie się narobiło kaszany, to można tkwić na czarnej liście dożywotnio
    i pozostaje szukanie innego banku po 5 latach.

    --
    woy
    (pisz do mnie tutaj: http://tinyurl.com/4696d )