  • Data: 2007-03-25 11:44:22
    Temat: Re: Problem z Bankiem i bik paranoja Pmocy !!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Krzysiek, szczerze mowic to nie chce mi sie dyskutowac na ten temat. Gdybys
    > uwaznie przeczytal mojego pierwszego posta to wiedzialbys, ze:

    Obawiam sie ze te informacje sa po prostu dalekie od rzeczywistosci.

    > Tak, czynem kryminalnym jest sprzedanie przez Energis nieistniejacego dlugu.

    Obawiam sie ze Energis dlugu jednak nie sprzedal.

    > taaaa... Ja tam swojego czasu na pewno bym na to nie poswiecil, bo wiem, ze
    > sprawa ciagnelaby sie co najmniej 3 lata i czas posiwecony na skladanie
    > zeznan kosztowalby mnie duzo wiecej niz te 2xx pln, a na kolejny proces
    > cywilny mogloby zabraknac zycia.

    No coz, jest to jakis wybor. Mozna tez w ogole nie zaplacic i czekac
    na pozew. Bo mimo tego, ze znakomita wiekszosc ludzi nie ma o tym
    pojecia, zmusic dluznika (rzekomego lub nie) do zaplaty moze tylko sąd.

    > Czemu mam sprzedawac dlug potwierdzony prawomocnym wyrokiem za 10% wartosci?

    Dlatego napisalem "zaprzyjaznionej".
    --
    Krzysztof Halasa