eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z Visą Classic w mBankuRe: Problem z Visą Classic w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nas
    k.org.pl!news.germany.com!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.c
    hello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "IK" <i...@b...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <1...@4...net>
    Subject: Re: Problem z Visą Classic w mBanku
    Date: Wed, 26 Oct 2005 15:36:29 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <cd4a1$435f865a$540a32bd$20817@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 84.10.50.189 (84.10.50.189)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Oct 2005 15:36:26 +0200
    X-Trace: cd4a1435f865af1af971820817
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367352
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1po0fkoqcqor0.1180mnswwltvp.dlg@40tude.net...
    > Od 2 lat mam te kartę i ogólnie jestem zadowolony - najbardziej z tego, że
    > nie muszę pilnować spłaty dzięki zutomnatycznej spłacie.
    > Niestety zaczął się problem - po 2 latach mój podpis na odwrocie rozmazał
    > się troche i jest już ciężko czytelny. Raz już mi prawie zakwestionowali
    > płatność w sklepie. Zadzwoniłem na mlinię z prośbą o wystawienie duplikatu
    > karty ale poinbformowano mnie, ze będzie to kosztowało 15zł. Moim zdaniem
    > ta płatność jest niezasadna, ponieważ podpis rozmazał się nie z mojej winy
    > a na skutek normalnego używania karty. Niestety przesuwanie karty w
    > szczelinach czytników jaki i 3 letni okres ważności karty nie służą
    > czytelności podpisu. Sam nie wiem co robić, w mbanku nie chcą zrezygnować
    z
    > opłaty za duplikat, nie mogą wystawić karty z 12-miesięcznym okresem
    > ważności. Żadne tłumaczenia o braku mojej winy nie pomogły, rozmawiałemz 2
    > osobami na mlinii. Chyba wymówię im tę kartę i pójde do kogoś innego.

    Hej,

    mialem podobny problem z visa electron. Facet w punkcie mBanku poradzil, aby
    zadzwonic na mLinie i zglosic, ze karta ... nie dziala. Pasek sie
    rozmagnesowal czy co ... Bez problemu wymionili mi karte na wlasny koszt.

    pozdrawiam
    IK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1