  • Data: 2008-01-07 15:07:01
    Temat: Re: Problem z kredytem a umowa podpisana.
    Od: "Rafał" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki pozew?? Składasz wniosek w sądzie o sprostowanie zapisów w księdze
    > wieczystej.
    Tak myślałem, ale byłem się dowiedzieć w Sądzie (są godziny przyjęć
    interesantów - przewodniczący wydziału przyjmuje) i dowiedziałem się, że
    raczej pozew, bo wniosek w takiej sprawie to nie przejdzie, ale w sumie to
    ona musiałaby się zastanowić, a nie ma czasu!

    > Swoją szosą nie bardzo rozumiem, o co chodzi bankowi, zwłaszcza że
    > kredyt bierzecie wspólnie.

    O gdybym ja to wiedział.... Powiedziałem wyraźnie, zrobię co chcą, złożę
    wniosek, sprawę czy co tam chcą, ale najpierw kasa. A bank na to: dopiero po
    uprawomocnieniu się wpisu?? Chyba goście z ZUSu tam pracuję. Ech, napiszę
    jak się skończy

    Pozdrawiam
    Rafał