eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z logowaniem do CitibankuRe: Problem z logowaniem do Citibanku
  • Data: 2005-02-24 23:02:27
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "wojtas"
    > Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    > komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online
    > została przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już
    > ktoś z czymś takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff
    > (chociaż do Inteligo loguje się bez przeszkód) czy też strony
    > Citibanku. Za odpowiedź serdecznie dziękuję.

    lepiej zadzwon niech zablokuja dostep www bo ktos mogl przejac twoją
    sesję (lub podsłuchać) i własnie wyprowadza ci forse z konta. Niestety
    citi niczym poza loginem i haslem nie chroni twojego rachunku i
    dlatego jest najczesciej celem takich atakow.
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1