  • Data: 2004-07-21 23:20:14
    Temat: Re: Problem z przelewem z mBanku
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Ania napisała:
    > Oba numery mają po 26 cyfr czyli tak jak powinno być. Myslalam, ze
    > moze coś z tamtymi kontami jest nie tak ale wszystko gra i z innych
    > kont pieniadze na nie dochodza. No i już nic nie wiem :(

    Tak jak sugerowali koledzy sprawdź czy na końcu tych 26 znaków nie
    "dokleiła się" spacja.

    > --
    > "...przecież każdy chyba chce
    > aby trwało
    > jego życie jak muzyka..."

    A w Twojej sygnaturce brakuje spacji. Poprawny znak delimitera, który
    oddziela treśc wiadomości od sygnaturki powinien wyglądać tak:

    --
    [myślnik myślnik spacja] - jeśli program wstawia Ci sygnaturki podczas
    edycji wiadomości albo wpisujesz je ręcznie czy kopiujesz z pliku to