  • Data: 2008-01-11 22:31:15
    Temat: Re: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" 3...@e...goog
    legroups.com

    > Już dla 200 złotych (de facto na 50 dni) jest to opłacalne, :) a limietm
    > jest jedna ósma setki tysięcy. ;)

    : Mozesz to przeliczyc na kopy albo mendle?

    Tuziny... Prawie 10.5 tuzina tysięcy. ;)
    W kopach wyjdzie nieco ponad 2083. :)
    Mendla nie znam, googla nie chcę użyć, bo za chwilę
    zamykam (z powodów technicznych) ;) komputer, a to
    u mnie jednak wydarzenie. ;) Odchudzam WXP... Uznałem, że nie
    należy mieć więcej niż 150 zainstalowanych programów... ;) No
    i usuwam ,,zbędne'', bo mi ciążą. ;)

    lc