eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem - zakupy w internecieRe: Problem - zakupy w internecie
  • Data: 2002-03-13 10:21:44
    Temat: Re: Problem - zakupy w internecie
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Nie jest to domeną mBanku. Też miałem z VE Inteligo przypadek w Merlinie 3
    >próby autoryzacji 3 błędy i w efekcie 3 blokady. Ale nie była winna karta
    >ale przeglądarka. Autoryzacja w Merlinie jest na stronach ecardu i po
    >płatności powinno wrócić się na strony sklepu. Moja Opera wywalała jakiś
    >błąd wyświetlała stronę tekstową i koniec. Dopiero 4 próba z IE 6.0 udała
    >się. Póżniej zrobiłem jeszczejedną transakcję i pogubiłem się w blokadach.
    >Jedno zamówienie przeciągnęło się o 2 tygodnie. 3 niesłuszne blokady i
    >następna w Inteligo zeszły po tygodniu i widząc wolne środki na koncie
    >przelałem je na inny rachunek. Aż po kilku dniach widzę debet na rachunku
    >gównym. Inteligo obciążyło rachunek za ostatnią transakcję o której
    >zapomniałem. Ale to moja wina. Tak wię w Inteligo również obciążą konto bez
    >środków jeśli wcześniej była blokada.

    Nie wiem dlaczego uważasz, że to Twoja wina.
    Skoro blokady zostały zdjęte to miałeś przecież pełne prawo
    do dysponowania swoimi pieniędzmi.
    A że blokada została zdjęta to już inna sprawa, tylko co
    ma do tego klient?

    BTW Inteligo twierdzi, że nie da się zrobić debetu.

    PinQ
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1