  • Data: 2004-06-26 06:34:53
    Temat: Re: Problemy z ING Online
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 25 Jun 2004 20:38:43 +0200, na pl.biznes.banki, Grzegorz W.
    napisał(a):

    >.... Po wypełnieniu formularza przelewu i
    > kliknięciu wyślij serwer twierdzi że nie ma zainstalowanego "komponentu".
    > Gdy próbuje go instalować, klikając odnośną opcję w zakładce ustawienia, nie
    > próbując nic instalować serwer wyrzuca następujący komunikat:
    > --
    > Instalacja komponentu (appletu) zakończyła się niepowodzeniem

    Identyczna przegladarka i identyczny komunikat mialem u mnie :)
    Serwer nie probowal nawet ladowac komponentu. Laczylem sie kilka razy, az
    mu sie zechcialo to zrobic i juz wszystko dziala. Trzeba cierpliwosci w ING
    :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --