  • Data: 2002-05-27 18:22:36
    Temat: Re: Problemy z Visa Classic...
    Od: "Beri" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to jest pikus, ja bedac w Australii mialem ze soba vise cl z Banku Slaskiego
    ktorej nigdzie nie akceptowano przez 14 miesiecy !!!
    jedyne co mozna bylo zrobic to wyciagnac cash z bankomatu, placac
    jednoczesnie spore prowizje ktore do dnia dzisiejszego nie zostaly mi
    zwrocone pomimo reklamacji
    do dzis nie wiedza dlaczego te karty nie dzialaja w tym pieknym kraju
    (poniewaz nie bylem odosobnionym przypadkiem ......)!!!

    Pozdrowienia
    Beri