  • Data: 2009-05-31 22:34:38
    Temat: Re: Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Trefny bankomat z nakladka lub kamera - skopiowli karte i zdobyli pin

    Jasne ale o ile szukanie miejsca skopiowania karty jest malo realne
    (co nie znaczy ze klient powinien za to odpowiadac) o tyle to samo
    w przypadku karty i PINu jest juz zupelnie prawdopodobne i nie nalezy
    w zadnym przypadku takich rzeczy odpuszczac.

    > Wiadomo, jakie jeszcze operacje byly zaksiegowane, jakie blokady i
    > limity debetowe? Przeciez autor to wpisal z pamieci a nie z trzymanego
    > w reku dokumentu. Co do dat i godzin widocznych dla klienta w systemie
    > bankowym, to po doswiadczeniach z mBankiem, gdy przelew sobotni po
    > wykonaniu trzeba sprawdzac w historii dajac date niedzielna czy
    > poniedzialkowa, to juz mnie nic nie zaskoczy.

    Ale to tak sobie - powiedzmy - moze byc, gdy wszystko jest ok.
    W momencie fraudu wszelkie dziwne zjawiska bank musi przynajmniej dobrze
    wytlumaczyc, albo wina bedzie po jego stronie.
    --
    Krzysztof Halasa