eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )Re: Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
  • Data: 2009-06-02 19:59:37
    Temat: Re: Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    k...@w...pl pisze:
    > Nie jestem pewien, czy wszystko zostalo przedstawione tak jak bylo.
    > Odpuscilbys tak sobie cala wyplate, obrazajac sei jedynie na bank i
    > tylko wyprowadzajac z kontem?
    > Bez szukania wszelkich mozliwych instytucji odwolawczych i pisania
    > tam?
    >
    > Brakuje mi tu kompletnie historii tej reklamacji i jak sie wszsytko
    > skonczylo - czy klient odzyskal pieniadze, czy jednak nie.
    > Jestem sceptyczny co do podania kompletu faktow i operacji.
    >

    A więc już piszę. Polazłem tam do nich z tym wydrukiem. Paniusie
    przyglądały się chyba z pół godziny na to, bo chodziło o to, że o 5:50
    doszło mi 500 zł wolnych środków w godzinach, gdy bank nie pracuje. No i
    dlaczego zniknęły mi wszystkie środki, a potem wróciły?

    Złożyłem prośbę o wyjaśnienie. Dzwonią do mnie po trzech dniach, żebym
    przyszedł. No to polazłem. Wyjaśnili mi to tak:

    te 500zł to debet, który mogę zrobić. Mogłem to zrobić już dawno, ale
    tylko teoretycznie, gdyż w system mi tego nie umożliwiał.Błąd systemu. W
    przypadku gdybym próbował debetować konto, zostałoby ono zablokowane.
    Nigdy nie robiłem debetu to nigdy blokada konta nie miała miejsca.

    Na pytanie dlaczego zniknęła mi kasa z konta i powróciła po godzinie z
    hakiem? dlaczego jest zaksięgowana wypłata z bankomatu

    odp: technicy podczas dodawania wolnych środków ( zorientowali się, że
    nie mam przyznanego debetu ) wyzerowali stan konta i po dodaniu limitu
    wolnych środków wprowadzili kasę na konto z powrotem. Normalnie takie
    rzeczy dzieją się automatycznie, ale w moim przypadku zostało to
    zrobione ręcznie. Ponieważ system nie uwzględnia takiej sytuacji,
    panowie technicy zrealizowali ręcznie i dlatego to wygląda jak wypłata z
    bankomatu. ( nie mieli tego jak inaczej oznaczyć! ) Oczywiście fizycznie
    wypłaty z bankomatu nie było.

    Po wysłuchaniu wyjaśnień złożyłem wniosek o rozwiązanie konta i wypłatę
    z niego środków.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1