  • Data: 2008-02-23 18:25:45
    Temat: Re: Problemy z zalozeniem konta w Polbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lut, 14:14, Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> wrote:

    > Rozumiem, że teraz to już mogę sobie spokojnie czekać, czekać i czekać.
    >
    > Takie typowo greckie tempo w Polbanku obowiązuje. :D
    >
    > Pozdrawiam

    No coz, ja dostalem jedna karte podpieta do KO jako do glownego.
    Stwierdzilem, ze wole miec osobne karty - do KO i do glownego
    (transakcje internetowe) i po konsultacji z infolinia o
    bezproblemowosci takiej operacji (druga karta mialaby byc wydana do
    ror) udalem sie do oddzialu.
    Tam okazalo sie, ze zeby wydac karte, trzeba zamknac juz istniejaca,
    bo jest nastawiona na obsluge obu kont, z KO jako podstawowym (w
    bankomatach Polbanku mozna wybierac, inne widza tylko pienidze z konta
    na ktore jest ustawiona) Ok - no to likwidujemy i zakladamy dwie nowe,
    do kazdego konta osobno.....
    W tej chwili mam karte do pustego ror i nie mam karty do KO
    zawierajacego srodki (sie nie udalo uaktywnic). W przyszlym tygodniu
    dowiem sioe co dalej :))

    Przy okazji - jak placi sie w necie ich karta debetowa, to podaje sie,
    ze jest to visa electron czy vica clasic?