  • Data: 2003-12-18 13:24:12
    Temat: Re: Prognoza kursu EUR ?
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za darmoche ? tak po prostu ? wrozna bez pieniazka niewazna jest
    > a ty z letarhu jakiegos ? czy z marsa ?

    Nie, jestem z Jowisza.
    Prognozy do tej pory dostawałem rózne i za darmochę.
    Proszę bardzo - ile chcesz za zrobienie prognozy? ale z przejęciem
    odpowiedzialności - w razie niepowodzenia pokrywasz mi całą stratę od 1 miliona
    EUR ok?
    Zrobić prognozę też umiem, zależy mi jedynie na różnych opiniach, co do kursu.
    To miejsce to wymiana opinii a nie giełda usług, jak szukałbym zlecenia na
    odpłatną progozę, wiem gdzie się udać.