    Date: Sun, 10 Aug 2003 09:33:25 +0200
    From: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Program do zarządzania budżetem

    MichalL wrote:

    > Cóż, mogę tylko potwierdzić. Żałuję tylko, że w Polsce nie można korzystać z
    > bezpośredniego zciągania przez Internet danych z rachunków, KK i funduszy
    > inwestycyjnych, niestety wszystko trzeba ręcznie wklepywać.

    Skoro tak go zachawlacie, to powiedzcie czy rzeczywiście obsługuje j.u.
    funduszy inwetycynych (nawet jeśli trzeba go ręcznie podkonfigurować),
    konta w których oprocentowanie jest zależne od wielkości wkładu i lokaty
    dłuższe niż roczne.

    Jakiś czas temu byłem zainteresowany tego typu programem, ale po
    obejrzeniu trzech (dwóch polskich, jednego zachodniego) dałem sobie
    spokój. Takich kont i lokat o jakich wspominałem nie obsługiwał żaden,
    nawet jakbym wpisał dane ręcznie, a papiery wartościowe sprowadzały się
    do zaprogramowanej wcześniej listy akcji do, której nie mozna było nic
    dodać. Któryś z nich miał za to "niezwykle przydatną" opcję inwestycji w
    antyki.