    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prokurator w Idei
    Date: Tue, 12 Mar 2019 11:03:51 +0100

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >W normalnym swiecie to bym sie zzymal, ze Idea jest kozlem ofiarnym i
    >za niekompetencje KNF ktos musi beknac. Ale w realnym swiecie Idea i
    >GetBack to ta sama kieszen i "power behind the thron". Wystarczy
    >popatrzyc na adres i wszystko jasne.

    Nikt tego nie ukrywa, ze GetBack zostal zalozony przez klony,
    ale sam jestem ciekaw - Czarnecki tam wypchnal wszystkie zle kredyty,
    po czym drogo sprzedal,
    ewentualnie GB pozyczyl pieniadze na obligacje, zeby wykupic zle
    kredyty z klonow ...
    czy to juz jednak etap samodzielnej dzialalnosci GB, i kupowal ze
    wszystkich bankow.

    Swoja droga to nie jedyny windykator, ktory ma klopoty.
    Przeszacowali rynek, czy sie upowszechnil taki sposob dzialalnosci ...

    >Swoja droga zarzucanie ze "oferta ma charakter ekskluzywny i jest
    >ograniczona w czasie" jest niepowazne. Na tej zasadzie to trzeba by
    >aresztowac wszystkich reklamodawcow telewizyjnych, bo wszystkie
    >reklamy to mniejsze lub wieksze klamstwo.

    Ale UOKiK czasem takich sciga, za wprowadzenie klienta w blad ...
    a teraz cos chyba KNF dziala, zeby oferta byla naprawde eksluzywna -
    mowilo sie o minimalnej wartosci obligacji 100 tys zl ...

    P.S. A tak swoja droga - dzwonil do mnie czasem GB, tzn nie mowil kto
    i po co, i sie domagal kontaktu z jakimis dziwnymi, niepolskimi
    nazwiskami ... odziedziczylem jakis trefny numer, burdel maja w bazie,
    czy im oszusci losowe dane podawali ?

    J.