  • Data: 2002-05-24 06:12:48
    Temat: Re: Promocja Inteligo Pizza Hut i władca pierścieni
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Strzelecki" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3CED79BC.3040508@poczta.onet.pl...
    > Ej, łebski z Ciebie gość!
    > BTW Czy wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy (czyli mnie) i bez
    > uprzedniego wyrażenia zgody przeze mnie do wystawiania faktur bez
    > podpisu zmusza mnie do płacenia?

    Nie za bardzo czaję o co ci chodzi ?
    1. Był sobie piękny czwartek 28.02.2002
    2. Rozesłali do ludzi SMS z błędną informacją co do ilości nagród które
    można wygrać z zaproszeniem do udziału w grze (ogłoszenie publiczne).
    3. zgarnęli kasę za SMS'y (były po 6 zł, a żeby zagrać jeden raz trzeba
    było dwie sztuki wysłać).
    4. Kręcą, motają, dwa miesiące nie informują o nagrodach (chociaż według
    regulaminu powinni to zrobić następnego dnia) itp.itd.

    Więc chyba nadszedł w końcu czas żeby zapłacili, a że nie chcą to sprawa
    niestety ale trafi do sądu, bo kwota jest za duża żeby im to odpuścić.

    O szczegółach niebawem będzie głośno w prasie ;-)

    Kamil
    c...@h...pl