    From: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja Inteligo Pizza Hut i władca pierścieni
    Date: Tue, 28 May 2002 20:33:50 +0200

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
    news:acjg45$24o$1@korweta.task.gda.pl...
    > "Oto Reguly Urodzinowego Quizu Tolkiena:zaraz wyslemy Ci 1
    > pytanie.Odpowiedz na nie poprawnie i jak najszybciej do 24:00.Do
    > wygrania:7000z3.Czekaj na pytanie :)"

    Nie w kazdym telefonie tak jest. W niektorych jest normalnie zł. Jak ja
    sobie wymysle jakis system (tak jak twoj w "standardzie" GSM, udowodnij ze
    to standard ;-))) ze np. moj telefon bedzie z 7 robil 1000 to bede sie mogl
    wg Ciebie sadzic z nimi o 1.000.000? Zejdz na ziemie... Pozatym moze oni Ci
    wyplaca, ale po roszczeniu regresowym w stosunku do operatora, ze ich bramka
    to zamienila (jezeli zamienila, bo wg mnie to jest "wina" twojego telefonu,
    bramki od jakiegos czasu maja kodowanie ze pl.znaczkami. Nie jestem
    prawnikiem, ale mysle ze pierwszy lepszy smieszny powolany ekspert sadowy
    osmieszy Twoje roszczenia...

    Pozdrawiam i zycze powodzenia, ale radze nie popadac w koszty, ani nie
    opluwac w prasie bo nagrod na odszkodowania moze nie starczyc... ;-))
    BK
    usun 666 z mojego mejladresu