  • Data: 2007-07-19 15:46:47
    Temat: Re: Promocja KK w ING
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "radian" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:6847.0000010a.469f7ffb@newsgate.onet.pl...

    > Telefon: 0-801-222-222, (022) 584-01-69, (032) 357-00-69 - tel. komórkowe
    > I tak jest dla każdego oddziału... Więc prosto na infolinię!
    > Chyba że moja przeglądarka albo moje oczy powariowały i nie widzę tych
    > numerów,
    > o których wspominasz...

    O kurde, racja. Zostały tylko numery fax'ów do oddziałów. A dziś się
    dowiedziałem w Mille, że pracownikom w ogóle nie wolno podawać telefonów do
    oddziałów. Wolno im natomiast było zadzwonić do mnie z odpowiedzią na zadane
    zza lady pytanie z włączona identyfikacja numeru. Mille-paranoja. :-)))

    > Swoją drogą, jeśli tak długo trwa decyzja w sprawie karty o limicie -
    > uwaga,
    > uwaga - DWÓCH TYSIĘCY ZŁOTYCH - to strach pomyśleć jak to wygląda przy
    > kredytach
    > na kilkaset tysięcy...

    Zapewne szybciej. :-) Może mają duzo wniosków. Cały czas uważam, że
    spokojnie zdążysz się załapać na promocję.

    marekz