  • Data: 2005-06-14 16:18:13
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: konkurs <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Jun 2005 16:30:41 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >No wiesz - za stala i podobna oplate mozna miec dostep do placowek i
    >znacznie szersza oferte produktow niz w VW Banku. I co ty na to?

    A ja na to, ze tam nie bedzie damowych wyplat ze wszystkich bankomatow i
    oprocentowanie konta ror / a'vista bedzie nizsze, wiec de facto i tak
    bedzie stratny w porowaniu z VW.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: