  • Data: 2005-06-15 06:53:29
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jonca wrote:
    > Szczerze? Chrzanisz jak potłuczony.
    > Niespłacone kredyty to jest naruszenie umowy.
    > Skorzystanie z promocji jest to _przyjęcie oferty_ banku.

    Spisanej umowy. Niepiesana umowa w tym przypadku jest taka - ze jak maszy do
    wyboru jakies inne konto to chodz do nas - dostaniesz 50 zl. A przyjsc po
    to, zeby zainkasowac tylko ta kase i potraktowac ja jako "dochod" jakos mnie
    po prostu rusza.
    Swego czasu byl u mnie ubezpieczyciel, ktory opowiadal co sie dzialo za
    pierwszych promocji Inteligo. Ze pijaczki z Pragi zamawialy sobie konto i
    zrobily dochodowy interes z tego. I wybacz - ale ja prosty chlopak jestem i
    uwazam, ze taki sposob _zarabiania_ kasy, zeby kogos swiadomie na koszty
    naciagnac jest nie fair i juz.
    Nie mowie o przypadku - ze bank wprowadzil jakies oplaty, ze cos mi sie
    obsluga nie spodobala.
    W ten sam sposob ocenie kogos, kto swiadomie i z zamiarem takim - bierze
    plyte ze sklepu, przegrywa ja i oddaje spowrotem, wezmie ksiazke, przeczyta
    i odda. I tak dalej i tak dalej.
    Dla mnie to jest cwaniakowanie i juz.
    I ta wypowiedzia koncze ten watek... :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!