  • Data: 2005-06-16 07:14:31
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 23:57:37 +0200, Gree napisał(a):

    > Interfejs intuicyjny to może i nie jest, ale pod takim FF *podobno*
    > działa poprawdnie. Problem jaki istnieje to obsługa systemu
    > transakcyjnego spod Linuxa.

    Pod linuxem to obsługa praktucznie jest niemożliwa :)
    Za takie "podobno"-działanie to ja sobie dziękuję. Co chwila problemy,
    certyfikat przechodzi albo nie... itp. A obsługa tego ich systemu to w ogóle
    totalna porażka - niewygodne jak diabli...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004