    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocje Millennijne
    Date: Wed, 6 Jan 2016 02:23:44 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n6hlpr$7ol$...@n...news.atman.pl

    > Czy ja miałem jakieś Nowe Środki warunkujące skorzystanie z Promocji?
    > 17 listopada wylałem około 30kpln. Na przełomie listopada i grudnia
    > Mille naliczył ze 30 pln odsetek. Odsetki nijak nie są Nowymi Środkami,
    > bo nie wykraczają poza pułap narzucony na staruszków. :) Ja nie wlałem

    + bo nie wykraczają poza pułap narzucony przez staruszków. :) Ja nie wlałem

    > niczego na oszczędnościowe aż do 23 grudnia, zatem czy naprawdę ,,obecna''
    > Promocja (listopad-luty) została uruchomiona?

    Tu jest mój błąd,

    16-11-2015 wpłaciłem 2037,80
    06-11-2015 wpłaciłem 936,00

    Czyli 16 listopada mogłem uruchomić Promocję listopad-luty.
    Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    Naprawdę pracownik Millego twierdził, że mam niespełna 8kpln Nowych Środków.
    Miało to miejsce w galerii Jurowieckiej, chyba 28 grudnia, przy okazji
    wpłacania kilkaset pln. Nie był pewny tego, czy są naliczane odsetki
    promocyjne (gdyby nie były na pewno, zabrałbym wszystko -- 28 to środa)
    ale zauważył, że mam ponad 7900 pln (powiedział, ile dokładniej, ale
    zapamiętałem tylko 79xx) i zaproponował, abym złożył reklamację, gdyby
    odsetki promocyjne nie zostały naliczone.

    W grudniu raczej nie dostałem 3%.

    8468,24*.8%*9/365=1,67044734246575
    8468,24*.8%*8/365=1,48484208219178 <-- pasuje
    1,43=1,43 <-- tyle dał Mille za grudzień
    8004,03*.8%*9/365=1,57887715068493
    8004,03*.8%*8/365=1,40344635616438 <-- pasuje

    Dlaczego 8 i 9? Bo nie wiem, skąd dokąd sięga oprocentowanie Millego.
    (31 jest liczony, czy nie jest?)

    Dlaczego są dwie sumy do oprocentowania? Bo:

    8004,03 pln wpłaciłem 23 grudnia
    439,50 pln wpłaciłem 28 grudnia

    Zatem zakładając, że 31 nie jest wliczony do oprocentowania, mamy 0.8%
    od osadu na koncie oszczędnościowym. Promocja listopad-luty mogła
    uruchomić się, ale NŚ musiałyby wykraczać ponad 32 kpln.

    -=-

    Choć pracownik Millego wprowadził mnie w błąd, uznaję, że jestem za
    [głupi? -- miało być bez twardych słów] słaby na oszczędzanie u Millego...
    [oszczędzałem tam z sentymentu... po co tam, skoro w innych miejscach
    wyciągam ponad 4%?... EB daje %% za aplikację mobilną; Optima daje
    jasne warunki; co rusz gdzieś jest lokata z wisienkami... zapomniałem
    o wpłacie z 16 listopada; wpłaty na ROR nie mogą uruchomić Promocji,
    wpłata z 06 chyba też nie uruchomiła, bo Promocję listopad-grudzień
    uruchomiono 07 listopada; mam za dużo pieniędzy... chlip, chlip...
    dobrze, że Toyota dała 5 dych za lokatę... mogłem gdzieś upchać
    nadwyżki... może w Toyocie ulokuję teraz z sentymentu na 2.75%?...
    chyba Toyota potrzebuje forsy na gwałt... Japonia, gorąca krew...
    bezwzględność, gwałciciele...]

    -=-

    Mam duże straty... Mille w listopadzie, Mille w grudniu i styczniu, a do tego
    komornik?
    Nie... Ale coś gorszego. Koszty upomnienia 11,60 pln od kwoty 20 pln... 18 grudnia
    wysłano
    pismo z upomnieniem. Czyli w miesiąc 11,60 od 20.

    11,60/20=0,58 58% miesięcznie
    12*11,60/20=6,96 696% rocznie

    Kto tak zdziera? Provident? NetCredit? Wonga?... Nic z tych stron. :)
    Tak zdziera dobrotliwy Szanowny Pan Prezydent Białegostoku, profesor Tadeusz
    Truskolaski.

    [rodem z bazaru -- być może miaU swe włości obok Kondonowicza, czy jak mu tam... sam
    na
    tegoż pana zagłosowałem w 2006 roku... chlip, chlip... Boże, jak ja będę cieszył się,
    gdy tego pana wywalą PiSowcy... a o wywaleniu mówili tuż przed majowymi wyborami
    prezydenckimi jakoś tak:

    ,,gdy tylko wygramy prezydenckie i parlamentarne, ugruntujemy swoją pozycję
    i zabierzemy się do wywalenie Truskolasiego...''

    E jakoś tak:

    ,,będzie to jakoś możliwe? Truskolaski to jednak samorząd...''

    Interlokutor mój jakoś w te słowa:

    ,,owszem, bo...'']

    17 listopada wylałem sporo z różnych kont. W tym wylałem 20 pln.
    Być może te 20 pln wylałem omyłkowo -- zamiast do Truskolaskiego,
    wylałem na inne konto... Być może, bo teraz za wcześnie, abym
    wiedział na pewno... Mogło to być spowodowane złym widzeniem,
    bądź jakimś innym błędem... Kwota mała -- nie sprawdzałem zbyt
    dokładnie... Pamiętałem, że w razie czego -- nie ma odsetek karnych...

    Odsetek nie ma. :)

    20 pln 17 listopada poszło z konta Millego, ale tam Truskolaski nie
    jest tuż obok konta, na które poszło te 20 pln. Konto, na które poszło
    owe 20 pln to konto mojej matki, która wówczas nie miała żadnego debetu.
    Jest więc możliwość, że przelałem omyłkowo nie tam, gdzie należało, za
    co zapłacić muszę słono.

    A co Szanowny Pan Truskolaski uczyni z tych 11,60 plnów?
    Chyba zabrano mu radary, więc ów pan musi jakoś dorobić
    do rachunku za ,,zieloną falę'', która kosztowała chyba
    28 milionów plnów i jest de facto falą czerwoną. :)

    O fali tej pisano w gazetach papierowych i netowych dość dużo...

    Ja tylko tyle potwierdzam, że wieczorami, gdy jeżdżę zazwyczaj,
    niemal stale wpadam na czerwone światło... Jak jest w ogóle
    z ruchem ulicznym -- mówi choćby mapa Googlasta...

    Mnie nie śpieszy się na drogach -- niemal nie jeżdżę. :)

    -=-

    Dobrze, że Citi dogadał się z ojcem w sprawie kredytówki, za którą ponoć
    ma dać kilkaset plnów... Ciekawe, czy ojciec dogada się z kurierem?...
    Kur_Jerzy nie lubią gadulstwa via telefon...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'