    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocje w żubrze - i reklamacje.
    Date: Fri, 28 Jun 2024 15:03:23 +0200

    On Thu, 27 Jun 2024 19:56:15 +0200, Dawid Andrzej Rutkowski wrote:

> [...]
    > i tylko wtedy kupuję (na zapas), jak jest.
    > Choć gazowanego to nie ma co za dużo na zapas kupować,
    > np. coca-coli nie warto - a zawsze trzymamy min. 2 litrowe butelki
    > na wypadek problemów żołądkowych, nie ma nic lepszego nie rotawirusy
    > (no, szczepionki jeszcze ujdą) niż kwas ortofosforowy - bo zwykle
    > kończy się to tym, że wypijamy po terminie ważności i wygazowaną :(
    > Tak samo jak z wodą gazowaną - nie da się trzymać w komórce zapasu
    > na czarną godzinę (tzn. na czas, kiedy nie chce mi się iść przez
    > dłuższy czas do kerfura, albo np. jest fatalna pogoda) - po pół

    Hm, butelka PET?

    Może i troche CO2 przenika przez plastik, ale raczej niewiele ...

    > A, co do promocji, to może dziecku założysz konto w milku,
    > dają 280zł. Tylko musi mieć mniej niż 18 lat.

    Master, w Milku? A niedoczekanie Milka ... no chyba, ze się poprawią
    :-)

    Albo Masterze - skorzystaj, wyciagnij od nich 280zł, a potem zamknij
    konto :-)

    > Zaś polskie piwo - no nie, tutaj jak się piło czeskie, to już się nie da,

    Czeskie az tak bardzo lepsze?

    > Bo jeszcze arbuzy czy pomidory w Polsce to się da zjeść, no tak powiedzmy
    > po roku od jedzenia ich np. w Bułgarii, ale piwo - szkoda się truć.

    Hm, krajowe browary (czesto zagranicznych włascicieli) miliony litrow
    piwa produkują, i jeszcze nikt się nie zatruł.

    Ba - niektóre były eksportowane.

    J.