    From: "Damian" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Propozycja z Citi (KK)
    Date: Sat, 20 Mar 2004 10:43:58 +0100
    Sender: x...@o...pl@brutus.akacjowa.pl

    Użytkownik "David Sownicki" <d...@v...net> napisał w wiadomości
    news:iPT6c.6807$_4.363@www.newsranger.com...
    > Konczy mi sie waznosc K.K. w Citi i napisalem im, ze w zwiazku z tak
    wysokim
    > oprocentowaniem rezygnuje z karty. Zadzwonil facet z Citi i wrecz blagal
    > mnie abym nie rezygnowal, ze jestem takim wspanialym klientem itd,itd.
    > Powiedzialem mu, ze nie oplaca mi sie gdyz ta ich karta jesli
    oprocentowania
    > prawie 37% a inne banki daja mniej niz 20%. Na to dzwoniacy mi powiedzial,
    > ze oni mi obniza ale musze im wyslac faxem kopie, ze ktos mi dal
    propozycje
> [...]
    a ja zlozylem rezygnacje z przedluzenia wydanej promocyjnie VC w lukasie i
    nikt nie zadzwonil hihi, tu + dla citi, z ich moto karta zostaje, ale gdzie
    mozna w praktyce wyrobic tania karte , np mastercard przedkladajac wyciagi z
    lukasa np??? wiem, wiem np wspomniany R... , multi tez tak mialo, ale w
    praktyce trzeba przynajmniej w multi i tak ganiac z papierami z kadr...