    Date: Tue, 07 Sep 2010 11:17:43 +0200
    From: "Łukasz \"Huzar\" Bugaj" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prośba o poradę: jaki bank na konto "bieżące"

    W dniu 07.09.2010 11:00, SQLwiel pisze:

    > Jeśli "$$" u Ciebie nie oznacza USD, to:

    Nie, oczywiście że nie. To tylko taka moja maniera na określenie
    "zasobów pieniężnych", czyli kasy :-)

    > Wszystko zależy od tego, na czym Ci bardziej zależy.
    W zasadzie kolejność, w jakiej napisałem jest zgodna z moimi priorytetami.

    1. Bankomaty w okolicy mam różne i zależy mi na tym, żeby nie biegać
    1,5km do następnego bankomatu, który nie zedrze ze mnie 5 PLN za wypłatę
    20PLN (przykładowo).

    2. Przelewów w miesiącu przez internet wykonuję około 20-30, więc jest
    dla mnie ważne żeby ta forma bankowości była w miarę sprawna. Interface
    - to kwestia gustu/upodobań/przyzwyczajeń, ważne żeby działał sprawnie.

    3. <hmmm> Ech, te opłaty... Nie ukrywam, chciałbym je zmniejszyć, bo na
    chwilę obecną sporo złotówek zostawiam w kieszeniach prezesów.

    4. Dwie karty do konta.

    Tak wyglądałoby to jeśli chodzi o kwestie ważności/priorytetów.

> [...]
    > wyrobisz obrót (wyrabiasz, więc ING będzie OK). Gęste oddziały. Konto
    > Direct nie może być wspólne, ale możesz być pełnomocny do konta żony.
    > Kiepski % depo (3.25 minus belka). Interfejs mało przejrzysty, ale
    > sprawny. Pomoc "konsultantów" - żałosna.
    > Eurobank - dobre % i atrakcyjne depozyty, ale wymagane wpływy na konto
    > (spełniasz). Mało placówek, wq...cy i kulejący interfejs internetowy.
    > Pomoc - jak w mB.
    >
    > A więc trza siąść do Excela i policzyć na czym Ci bardziej zależy.
    > Nieprzeliczalnym cechom będziesz musiał przypisać wagi.

    OK, poszukam jeszcze tu i tam, tymczasem dzięki za rzeczową pomoc.

    --
    Pozdr
    There is no spoon