  • Data: 2009-02-14 22:21:13
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    Przeciez tu chodzi o bezpieczenstwo platnosci a nie o jakies wyzywanie
    sie na bogu ducha winnej kasjerce!

    Masz rację, jednak frustruje mnie brak ujednoliconego podejścia do tej
    sprawy osób odpowiedzialnych za kasę.
    Jedni maja tatalnie w d. podpis i mimo tego, że widnieje na karcie, nawet na
    niego nie zerkną, co umacnia mnie w przekonaniu, że podpis ten jest tam
    zbędny, a nawet szkodliwy. Inni próbują na siłę uszczęśliwić mnie długopisem
    i kategorycznie żądają podpisu. A trzecia grupa to Ci, którzy podchodzą
    zdroworozsądkowo i chcą dokument, którym zazwyczaj okazuje się kilkukrotnie
    lepiej zabezpieczony przed podrobieniem DO.
    Czy są jakieś przepisy w prawodawstwie polskim, które tą sprawę ujednolicają
    ?
    WOJO