eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenieRe: Prośba o wytłumaczenie
  • Data: 2009-02-16 05:45:19
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał/a:

    > Zajrzyj do regulaminu dla sklepów. Mają obowiązek zatrzymać i zniszczyć
    > nieważną kartę. teoretycznie kasjerka może niepodpisaną kartę zatrzymać i
    > na oczach pieniącego się klienta przeciąć, a następnie odesłać do banku i
    > jeszcze zdaje się zgodnie z umową premie dostanie. W praktyce chyba nikt
    > tego nie robi, a przynajmniej się z tym nie spotkałem.

    Regulamin regulaminem. W praktyce wygląda to inaczej.
    Regulamin sklepu to: Klient-nasz pan.

    --
    Kinga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1