  • Data: 2003-05-17 11:12:43
    Temat: Re: Prosze o pomoc w sprawie założenia konta!
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał J. Czekała wrote:

    > eKontem w mBanku czy eKontem w LukasBanku?

    > Bardzo dobry pomysł ;-) Praktycznie nic nie kosztuje

    Akurat w Lukasie to jednak kosztuje. e-Konto PRO 7 zł jak się nie ma 5
    tys. na nim lub lokatach, a można wnosić, że Kolega mieć nie będzie bo
    deklarował symboliczne wpłaty. Zwykłe e-Konto w Lukasie też może
    kosztować bo aby korzystać z pełnej funkcjonalności trzeba zapłacić 30
    zł za token. Poza tym sam wyciąg miesięczny kosztuje w e-Koncie 3zł, a
    nie wiem czy mozna z niego zrezygnować.