  • Data: 2006-09-03 21:39:22
    Temat: Re: Proszę o pomoc z wyborem konta osobistego
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baobam"
    > Konto Inteligo mam założone, ale w ogóle z niego nie korzystam i
    > chyba
    > zlikwiduję. Nie mam faxu, a problem z potwierdzeniami w pdfie
    > nizależnie od
    > tego czym są zabezpieczone i tak jest taki, że trzeba je drukować i
    > są bez
    > podpisu, a często nie jest akceptowane potwierdzenie bez podpisu.

    przecież potwierdzenie jest potrzebne nie tobie tylko temu kto ci nie
    wierzy że przelałeś forsę i w takiej sytuacji BANK przesyłą za darmo
    na jego fax potwierdzenie lub na jego adres e-mail. Jak gosc zobaczy
    potwierdzenie z banku z podpisem elektronicznym banku to chyba
    wystarczy, a czt sobie je wydrukuje to jego sprawa :-)

    > Przewaga Lukas Banku nad Fortisem to 1) możliwość całkowitego
    > zniesienia
    > opłat za prowadzenie rachunku; 2) brak konieczności stałych wpływów
    > (najwyżej będzie opłata za prowadzenie, porównywalna do Fortisu), a
    > Fortisie min. 1500 zł; 3) wysokie oprocentowanie: 3% na e-Koncie PRO
    > stosunku do 0,25% w Fortisie;

    W Fortisie na e-Konto wplaczasz tylko po 300 zl/mies ale chyba zna
    regularnosc zwykle nie zwracają większej uwagi
    Oprocentowanie w Fortisie na bieżącym rachunku masz obecnie chyba 2%
    albo 2,5 wiec nie takie złe, i są lokaty po tydzien lub dwa, mies po
    3,35%-3,50%

    Musiałes przeczytać informacje o innym koncie F.
    *** blad ***