  • Data: 2004-04-10 05:24:34
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: "sirland" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciach
    > Kpisz, a nie masz racji. Własną rozmowę telefoniczną z kimkolwiek możesz
    > sobie nagrywać do woli i nie musisz nikogo prosić o zgodę. Zabronione
    > prawem jest nagrywanie cudzych rozmów telefonicznych, czyli takich, gdzie
    > Ty nie bierzesz w nich udziału. I to na ich nagranie muszą wyrazić zgodę
    > uczestnicy, chyba że nagranie jest dokonane przez odpowiedni organ
    > stosownie do odpowiednich przepisów.
    >
    > Jeśli twierdzisz, że jest inaczej, to wskaż mi podstawę prawną, albo
    > chociaż przepis przewidujący, ze jest to czyn zabroniony.

    Tak... Nic Ci nie muszę udowadniać. Jak chcesz znać podstawę prawną to się
    zapytaj na infolinii dowolnego banku(zresztą w zapowiedzi usłyszysz, że jeśli
    się nie zgadzasz na nagranie to jesteś proszony o rozłączenie-dot. infolinii
    na których rozmowy są nagrywane).Zawsze musisz mieć zgodę rozmówcy na
    nagranie.

    A autorowi posta radzę się zastanowić bo to nagranie dowodem nie będzie
    ŻADNYM.

    Pozdrawiam
    Czarek