  • Data: 2004-04-10 06:02:54
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirland" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c580ei$t1m$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak... Nic Ci nie muszę udowadniać. Jak chcesz znać podstawę prawną to się
    > zapytaj na infolinii dowolnego banku(zresztą w zapowiedzi usłyszysz, że
    jeśli
    > się nie zgadzasz na nagranie to jesteś proszony o rozłączenie-dot.
    infolinii
    > na których rozmowy są nagrywane).Zawsze musisz mieć zgodę rozmówcy na
    > nagranie.

    Moze troszke obok tematu. Dopowiem jednak, ze czasami sam blef daje dobre
    rezultaty. Od czasu, gdy zaczalem informowac operatorow Blekitnej Linii
    (TPSA), iz rozmowe nagrywam podczas skladania reklamacji, odsetek relamacji
    wogole zarejestrowanych wzrosl z 50% do 100%. Wczesniej co druga moja
    reklamacja wogole nie byla rejestrowana i musialem kilka razy dzwonic w tej
    samej sprawie. A teraz zaraz po polaczeniu informuje operatora, ze rozmowe
    nagrywam i zaczynam skladac reklamacje. Nie bylo jeszcze przypadku, by
    reklamacja nie zostala przyjeta :) Warto wiec czasami zablefowac. Sprobujcie
    sami.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423