eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProvident Polska - kłamstwa na infoliniiRe: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
  • Data: 2004-04-10 21:20:21
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 10 Apr 2004 22:26:41 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:
    >
    >>>Tak. Tylko problem jak to udowodnic.
    >>
    >> chyba się da, skoro banki nagrywają rozmowy z klientami
    >
    >Bank ma odpowiednie procedury uprawdopodabniajace fakt odbycia rozmowy z
    >konkretnym klientem. Ty korzystajac z dyktafonu raczej takich procedur
    >wiarygodnych dla sadu) nie masz.

    ależ mam - billing. Tak jak z poleconym: masz tylko dowód nadania, a
    jednak sąd uwierzy, że np. wezwałeś kogoś do zapłaty.

    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1