eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProvident Polska - kłamstwa na infolinii › Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
  • Data: 2004-04-10 21:25:46
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:
    >>
    >>>>Tak. Tylko problem jak to udowodnic.
    >>>
    >>>chyba się da, skoro banki nagrywają rozmowy z klientami
    >>
    >>Bank ma odpowiednie procedury uprawdopodabniajace fakt odbycia rozmowy z
    >>konkretnym klientem. Ty korzystajac z dyktafonu raczej takich procedur
    >>wiarygodnych dla sadu) nie masz.
    >
    > ależ mam - billing. Tak jak z poleconym: masz tylko dowód nadania, a
    > jednak sąd uwierzy, że np. wezwałeś kogoś do zapłaty.

    Billing to modny dowod, ale slaby.

    OK. Juz mi sie znudzilo. Jesli jest tu jakis prawnik to niech sie
    wypowie, jesli nie, to Wesolych Swiat.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1