  • Data: 2011-02-04 14:09:29
    Temat: Re: Provident oszukuje... co pewnie nawet nie zaskakuje :)
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 13:44, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > To jak sam napisa e jest m j pogl d.
    >
    > --
    > Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Ale jakies uzasadnienie tego pogladu posiadasz?

    Bo ja generalnie jestem otwarty na rozne smiale poglady - ale w tym
    przypadku gdy przepis mowi wprost o tym, ze jest to 4 razy stopa
    lombardowa NBP (i pomijamy dyskusje czy jest tak jak sie uznaje
    powszechnie, ze chodzi o odsetki maksymalne czy jak twierdzi Pan S. i
    Ty, ze chodzi o RRSO) to trudno mi uznac, ze ktos racjonalnie myslacy
    moze miec "poglad" inny niz wynik prostego dzialania (4 x lombard -
    obecnie 5,25) dajacy generalnie 21%.

    Tekst ktory zlinkowales powoluje sie na stan z 2009 roku, ale przeciez
    nawet Ty musisz byc swiadomy zmiennosci stopy lombardowej NBP.