eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas BankRe: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
  • Data: 2006-04-11 08:57:06
    Temat: Re: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
    Od: "AlekO" <b...@s...mi.tu> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:

    > nie moj bank i nie moja sprawa, ale z tego wynika, ze mozna podgladac
    > rachunek karty online
    > http://www.lukas.com.pl/oferta_faq_odp.asp?temat=16

    jest tam wyraźnie napisane, że :
    "Dostęp przez internet funkcjonuje obecnie dla kart VISA Classic, VISA
    CYFRA+ oraz MasterCard Onet."
    a tu mówimy o Maximie...

    > w znanych mi bankach wyciag jest swoja droga a dzien splaty swoja
    > droga i to ze nie dostales wyciagu nie zwalnia Cie z terminu zaplaty

    Ale w regulaminach jest też zapis, że banka ma obowiązek wysłać wyciąg - o
    ile się z niego nie wywiąże i potrafisz to udowodnić (patrz moja
    wcześniejsza wypowiedź w tym wątku) to jest to podstawa do reklamacji...

    --
    Pozdrawiam.
    Aleksander Oleszkiewicz