eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas BankRe: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
  • Data: 2006-04-13 18:14:05
    Temat: Re: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-04-13, Marcin <...@...a> wrote:

    > alez oczywiscie, ze mial prawo zapomniec, jest tylko czlowiekiem,
    > dlatego ma zaplacic odsetki ktore w umowie przewidziano
    > na wypadek "zapomnienia" i na ktore sam sie zgodzil

    A co to ma do rzeczy? Pisałam o tym, że zapomnieć można i nie ma w
    tym nic nadzwyczajnego, a było to w komentarzu do
    wypowiedzi zdziwionego witka:
    "A bez wyciągu nie wiedziałeś kiedy masz zapłacić?
    Nie zdziwiło cię to, że wyciąg nie przyszedł w terminie i nie
    zadzwoniłeś do banku."

    To po pierwsze. Po drugie, to w pytaniu nie chodziło o odsetki, a o
    karę umowną.

    Renata