eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas BankRe: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
    From: "PiotrF" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
    Date: Tue, 18 Apr 2006 14:41:46 +0200

    > Bezprawnie.

    > Jest. Taka kara jest niezgodna z prawem w Polsce. Zgodnie z K.C.
    > opłata karna (kara umowna) może dotyczyć nieterminowego dostarczenia
    > towarów lub usług, za nieterminowe spłaty należności można naliczać
    > tylko odsetki, co bank czyni.

    I właśnie dostarczyłem osobiście takią reklamacjędo lukasa powołującą się na
    K.C.
    zobaczę co odpiszą

    dzięki za bużliwą dyskusję

    Co do podpisu pod regulaminem to czyta się przeważnie dopiero gdy coś jest
    nie tak
    a pozatym każdy dobrze wie że kartę należy spłacać w teminie, ja też to
    wiem, a jednak umknęło, poczta niedostarczyła, ja przeoczyłem
    naliczyli odsetki za transakcje - OK
    ale dodatkowo kara 30zł ? za co ? za pocztę, za chory regulamin którego
    nikt nie jest stanie przeczytać, bo go zlinczują w kolejce w oddziale ?

    Ale bank to nie burdel nie każdy musi wyjść zadowolony :)
    szczególnie lukas bank

    Piotr