  • Data: 2006-02-06 16:35:15
    Temat: Re: Prywatni Detektywi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek [###w...@g...pl.spam.invalid.###] napisał:

    > A ja się pytam czemu on tym kijem wymachuje przed blokiem
    mieszkalnym!

    Teraz się przyjrzałem bliżej. Fotka mało czytelna, ale to w ogóle
    chyba jakaś dziwna broń. Po pierwsza wygląda nie na sztucer, tylko
    gładkolufową. Poza tym ten celownik jakoś dziwnie ku tyłowi
    przemieszczony. W karabinku wyborowym celownik optyczny kończy się
    mniej więcej nad prawą dłonią (przy normalnym uchwycie), a tu jakieś 5
    cm jest ku tyłowi, a dłoń poza kabłąkiem, więc normalnie była by
    jeszcze ku przodowi przesunięta. Na tyle, na ile ja się na tym znam,
    to nie bardzo by się dało z tej broni strzelać.