  • Data: 2010-05-16 16:18:05
    Temat: Re: Prywatny terminal kartowy
    Od: rabarbarek <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-16 17:27, szczurwa pisze:
    > Nie wszystkie karty kredytowe mają opcję przelewów, a jeśli tak, to
    > często są one obciążone niemałymi prowizjami. Ciekaw jestem, czy
    > opłacalna byłaby opcja prywatnego terminala do płatności
    > bezgotówkowych, a następnie zwrot na wypukłą debetówkę.
    >
    > Czy taki pomysł ma szansę realizacji i czy jest opłacalny ? Co o tym
    > myslicie ?

    Możesz wyjaśnić dokładniej co masz na myśli?

    Jeśli dobrze rozumiem chodzi Ci o terminal wpięty do sieci operatora
    kartowego. (sam terminal - HW - może nabyć każdy i bez problemu)

    Czy takie "wpięcie" terminala (aby "ożył") można zrealizować bez DG?
    Zaryzykowałbym twierdzenie, że nie.

    Tak czy owak, pozostaje dola operatora od każdej transakcji.

    Rabarbarek