  • Data: 2010-05-17 08:05:04
    Temat: Re: Prywatny terminal kartowy
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 May 2010 08:27:17 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Nie wszystkie karty kredytowe mają opcję przelewów, a jeśli tak, to
    > często są one obciążone niemałymi prowizjami. Ciekaw jestem, czy
    > opłacalna byłaby opcja prywatnego terminala do płatności bezgotówkowych,
    > a następnie zwrot na wypukłą debetówkę.
    >
    > Czy taki pomysł ma szansę realizacji i czy jest opłacalny ? Co o tym
    > myslicie ?

    Jeżeli nie ma żadnych przeszkód prawny ze strony właściciela terminala i
    wydawcy karty, to można by to jeszcze np tak tuningować:

    KK-1 transakcja bezgotówkowa i zwrot na KK-2 i znowu to samo aż do KK-n
    gdzie n to liczba Twoich KK i na końcu zwrot na KD-1 i znowu to samo do
    KD-n gdzie n to liczba Twoich kart debetowych.

    Teraz podsumowując każda karta ma jakieś bonusy np. cashback, program
    punktowy, albo chociaż wyrobienie limitu, na kartach debetowych też można
    mieć cashback (np nowe konto BZWBK, Alior i coś tam się jeszcze
    znajdzie), program partnerski np Payback. No i na końcu robisz zwrot do
    dbnet i wypłacasz sobie w najbliższym bankomacie.

    Zaznacza, że to powyżej to tylko luźne przemyślenia i stosowanie tylko na
    własną odpowiedzialność ;)

    --
    xbartx