  • Data: 2009-12-03 20:16:08
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń a BIK
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    Po pierwsze edukacji, nie indoktrynacji.
    Po drugie to nawet nie najgorsza inwestycja o ile potem te dzieci z rodzicami
    (lub nieco później samodzielnie) nie wyjadą na zawsze aby przyczyniać się do
    rozwoju innego państwa.

    >Lepiej niech od razu strzeli sobie w głowę. Krócej będzie zdychać.

    Nie chodziło mi o finansowanie szkół ale o status. Obojętnie czy "państwowa",
    "publiczna" czy "prywatna" powinna być jednak firmą świadczacą usługi
    edukacyjne, nie instytucją będącą narzędziem wpływu władzy na obywateli
    (uczniów i ich rodziców). A uczyć powinni nauczyciele, nie "urzędnicy".

    Arek