  • 1. Data: 2004-03-18 23:32:00
    Temat: Re: [Przeglad prasy] W ostatnich dwóch latach nie było żadnej
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    18 Mar 04 07:16, MK pisal do All:

    M> Wszyscy? Informacje o depozytariuszu sa zawarte w statucie.

    I jesteś pewien że inwestorzy (zwłaszcza "mBankowi") starannie studiują
    statuty FI? ;))))

    M> Nazezy rowniez pamietac, ze pieniadze sa gdzie indziej niz na kontach
    M> depozytariusza

    (zwłaszcza te z funduszy pienieżnych/gotówkowych/WIBID itp... :)

    M> [akcje, obligacje, bony skarbowe itd].

    obligacje i bony są depozytami bankowymi (Departament Skarbu) - choć przyznam
    że nie wiem co to w praktyce oznacza dla klienta upadającego banku.

    M> Nie wspominajac o tym, ze bank bedacy depozytariuszem zawsze jest
    M> bankiem bardzo stabilnym.

    Tylko z tym się zgodzę - co nie oznacza, że bank "do wczoraj" bardzo stabilny
    nie może popaść w mniejsze lub wieksze kłopoty. Przykładów parę
    obserwowaliśmy... Kolejne fuzje i prywatyzacje mogą w najbliższym czasie
    wzruszyć dotąd "stabilne pozycje".

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-