  • Data: 2009-07-08 19:16:02
    Temat: Re: Przekaz pieniężny do USA
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h32r1m$pt7$1@news.onet.pl...

    > Karty nie mam właśnie, ale będę szukał kogoś kto ma Visę lub MasterCard
    > i zapłaci nią dla mnie i żeby przesyłka doszła na jego adres.
    > Też mi się to wydaje najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem.
    > Cena jaką mam zapłacić to około 46 dolarów (z kosztem wysyłki).

    Najlepiej szukaj kogoś z VG ING, VG Raiffeisen lub z kartami platynowymi
    (one często mają jako walutę rozliczeniową USD), wtedy nie będzie żadnej
    prowizji. Choć przy tej kwocie (półtora dolara) to bez znaczenia
    finansowego.

    A po co ma dochodzić na jego adres? Przelew zrobisz albo dasz gotówkę do
    ręki i po kłopocie.