  • Data: 2009-11-13 22:19:24
    Temat: Re: Przekręt (?) z Nigerii [OT]
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Przelew to tylko 1 zł, wiec robiąc 1 przelew miesiącu nie ma to
    > praktycznie znaczenia. A co do prowizji, to ile ona wynosi
    > w platnosciach.pl (bo coś nie wyjawiają tej informacji na stronie)?

    Ja mam sumy 4-5 cyfrowe wiec u mnie na EMAX sobie pracuja, przelewy mam
    codzienne.

    2.4% a pewnie mozna negocjowac jeszcze mniej. Najwazniejsza jest prosta,
    minimalna i zgrabna w formie bramka do placenia kartami, ich wlasna autorska a
    nie polcard.

    Najgorsze jest to ze paypal dobrze sie reklamuje i pierze mozgi amerykanom i
    brytyjczykom, ci potrafia nie kupic czegos jak tego syfu nie masz na stronie.
    Bo inne metody nie sa "secure".

    A dotpay ma jeszcze jeden "zonk" - nie zglasza statusu platnosci innego niz
    OK/BAD. Jesli ktos wybiera u cienie w systemie (czyli na stronie www) ze bedize
    placic mBankiem to nie dostajesz o tym informacji, wybro metody nie jest
    raportowany. W platnosci.pl jest.

    Ma to znaczenie gdy ktos wybiera trwajaca dlugo metode platnosci, przez 1-2dni
    nie wiesz czy klient cos wybral czy nie.

    W dotpay bzwbk i chyba jeszcze jakis bank, nie jest realizowany jak w
    platnosci.pl - podobnie do mtransferu. Moze to juz sie zmienilo. Wkurza tez
    dodatkowy krok gdzie klient musi podac swoje dane raz jeszcze zanim dopiero
    przejdzie do wybranego banku, upierdliwe.

    Probowalem byc sprytny i wyliczylem ile by mnie kosztowalo podlaczenie sei do
    mtransferu i place z ipko samodzielnie - wiecej niz place prowizji dla
    posrednikow... a i system informatyczny musialby dla kazdego adaptowac i pisac.