eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
  • Data: 2004-06-12 21:31:10
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >jesli masz pretensje co do obslugi w oddziale to udajesz sie na rozmowe na
    >kirownika
    >placowki, a nie wysylasz skarge do centrali

    Jeszcze czego, mój czas jest cenniejszy niż ich. Zadzwonić sobie mogę w
    wolnej chwili, albo emalię wysłać, czemu nie... To oni maja obowiązek (sami
    go sobie nałożyli w regulaminie, beztrosko naśladując k.p.a) odpowiedzieć na
    piśmie w ciągu 30 dni, a nie ja, nieprawdaż?

    >> że nie korzystam z kredytów
    >
    >no to co z ciebie za klient ;)))

    Trudny, wymagający, męczący i taki na którego trudno jest zależć haka. Nie
    chciałbym mieć takiego klienta, zwłaszcza w czasie pylenia traw.

    yayco
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1