  • Data: 2003-10-16 13:17:36
    Temat: Re: Przelew
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie dziwny jest nr rachunku z PLNCURR04 wiec pytam.
    > Jak wiesz to odpowiadaj chyba ze stac Cie tylko na sarkazm.

    Ech, gdybyś spytał w stylu: 'Czy dobrze rozumiem, że odpowiednim
    numerem rachunku jest 12345678-32234-342-PLNCURR04-121, wygląda
    to jakoś dziwnie?', sarkazmu by pewnie nie było.

    Fakt, że te PLNCURR jest nietypowe, zdarza się chyba tylko w BRE. A po
    upowszechnieniu NRB w końcu zaniknie. Niemniej jednak właśnie to jest
    numer rachunku bankowego. Całkowicie poprawny zresztą...