  • Data: 2002-04-15 19:17:49
    Temat: Re: Przelew Inteligo -> mBank
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@...pa.m.k.i.l.l.e.r> napisał w wiadomości
    news:a9f30n$lvj$1@news.gazeta.pl...
    > To nie byla zlotowka tylko kilkadziesiat tysiecy zlotych. Jak ta kwote
    sobie
    > podzielisz przez wszystkie dni w roku to wyjdzie nie zlotowka a
    > kilkadziesiat zlotych.

    Ale ja jako "stary wyga" takich zagrywek nie robię.
    Ty już więcej takiego "wybryku" nie zrobisz.
    Każdy myli się tylko raz:-))

    Bywalec tej grupy zna mankamenty banków i stara się je omijać nie dając się
    bankom oskubać.
    Zleca zatem przelewy we właściwym czasie, najlepiej z wielogodzinnym
    wyprzedzeniem, aby wykonały się w przyszłości, albo zleca je na jutro,
    świadom tego, że dziś nie zdążą