    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew do Niemiec
    Date: Thu, 15 Jul 2004 20:29:49 GMT

    In article <cd6o4p$9v3$1@news.onet.pl>, j...@g...pl says...

    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi tylko o zapłatę za kupione na aukcjach internetowych. Jeśli w
    > przelewach Polska->Niemcy trzeba wyrabiać takie cyrki, to ja chyba po prostu
    > założę konto w niemieckim DB ;)
    >
    > Julek

    Oh jej.... bez przesadyzmu .... po pierwsze w przelewie napiszasz
    "zaplata za aukcje" i nikt sie nie bedzie do tego przyczepiac. PO drugie
    art 27 ust 2 dtotyczy sie przelewow NA rachunek NIEREZYDENTA w POLSCE
    wec ma sie to nijak do przelewu do Niemiec, po trzecie jakos ten
    rachunek w niemieckim DB musisz jakos zasilac :))

    AP