eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew do konkretnego banku w Niemczech, skąd najlepiej? › Re: Przelew do konkretnego banku w Niemczech, skąd najlepiej?
  • Data: 2004-06-07 19:54:25
    Temat: Re: Przelew do konkretnego banku w Niemczech, skąd najlepiej?
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ca2f80$nmc$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin Osiński wrote:

    > Posiadam (znaczy się firma posiada) jedynie konto w mbanku, skąd przelewy
    > zagranice wogóle nie sa możliwe. Mogę (rodzina, znajomi, skorzystać z kont w
    > PKO BP, Nordea, Millenium). No własnie mogę czy nie bardzo mogę jeśli to
    > firma ma dokonac zakupu a przelew zagraniczny pójdzie z konta osoby
    > prywatnej, można tak ? ;-)

    Przyjmijmy ze nie podpierasz sie moim postem w sądzie.

    Moje wrazenie:

    1.
    To tylko my dzielimy wlos na czworo z braku lepszego zajecia.
    "Oni" nie maja czasu sie pieprzyc z takimi rzeczami.
    Zajeci sa ZARABIANIEM a nie biciem piany.

    2.
    Na banknotach EURO nie widac czy przyszly z konta firmy
    czy prywatnego a odbiorca cieszy sie niewymiernie ze w ogole
    dostal zaplate od razu a nie po 3 latach.

    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl